duminică, 21 iunie 2015

Poezie 3


Tu ești în mine, te aud, căci Eu sunt Tu.
Tu ești în mine, te văd, căci Eu sunt Tu.
Tu ești Lumina cristică din mine și-ți mulțumesc
Pentru că Tu-mi arăți Ființa de Lumină care Eu sunt.
Tu îmi apari pentru că asta am cerut
Să mă eliberez din minte, să fiu ceea ce-am fost, voi fi și Sunt
Prezența, conștientă de ea însăși.
Tu îmi apari ca Gând, și pentru asta-ți mulțumesc.
Un singur Gând ce mă eliberează de oricare altul
Și mă aduce in prezent, în Sinele care Eu sunt
Mintea se stinge-n Dumnezeu, mintea e dizolvata în Divin
Și tac și-ascult
Tăcerea mă-nconjoară
Și tac ș-ascult
Eu sunt Tăcerea toată
Și tac ș-ascult
Perfect, așa cum m-a creat Însuși Dumnezeu
Sunt
Eu sunt
Mulțumesc!
Mă văd pe mine peste tot, totul în mine, eu în tot
Îți mulțumesc fratele meu, același Sfânt Fiu al lui Dumnezeu
Îți mulțumesc, văd acum Puterea cu care Una sunt
Eu sunt în tine
Tu mă vezi
Iubirea, fericirea, libertatea
Toate acestea Una sunt , Eu sunt
Izvorul care suntem noi, viața
Eu sunt în tine, mă auzi, căci Tu ești Eu.
Eu sunt în tine, mă vezi, căci Tu ești Eu.
Eu sunt Lumina cristică din tine și-ți mulțumesc.
Acum mă vezi, Ființa de Lumină care ești - Eu Sunt.
Și îți apar pentru că asta ai cerut
Să te eliberezi, să fii ce-ai fost de la-nceput
Perfect, Una cu Creatorul, Prezența conștientă că-i prezentă.
Un Gând așa cum Dumnezeu te-a creat
Un Gând perfect
Eu Sunt un Gând, același peste Tot.
Cine sunt Eu?
Eu Sunt
Sunt

Eu
Su
E
..
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu