luni, 16 februarie 2015

Cine

Tot vin energii din spatiu catre Terra, catre fiinte, catre tot.
Tot vin, frecvente diferite, canale diferite
Tot vin si vin
Si iarasi mai vine un val, si inca unul
Pana cand nu abandonam postura observatorului vom fi intr-o separare de flux
Suntem fluxul, dar alegem separarea, sa il observam si sa asteptam ….
Noi suntem fluxul, noi singuri trebuie sa sarim din avanpostul observatorului in flux, si-atunci vom stii Adevarul
Noi suntem energia, nu vine si nu pleaca
Noi emitem constient, Terra emite si emite si schimba frecvente si se reaseaza
Se reconfigureaza totul conform Planului Divin.
Noi sunte mcei care schimbam frecventele, vibratiile, energiile.
Pentru ca Totul Este.
Cu cat te apropii mai mult de Imparatie, cazand  intr-un fel in interiorul tau, cu atat te “lepezi” de tine, de tot ce ai crezut.
Nu poti decat sa ceri sa fii absorbit in Flux.
Doar ceri sit e arunci, restul …..
Cine dirijeaza Tot?
Cine este orchestratorul planului?
Sa fie oare  Acela/Aceea cu care Eu Sunt Una?
Nu este un Cine, nu este un Ce…
Nu sunt eu, nu esti tu, suntem Toti Unul.
Cum stiu, ce inteligenta, viata, este in ochii tai care transforma aceasta lumina in cuvinte care rezoneaza/vibreaza intr-un mod anume in interiorul tau.
Cine esti Tu cel care citeste?
Eu sunt Tu si Tu esti Eu si Toti Unul/Una.

Cine sunt Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu