joi, 24 iulie 2014

Mulțumesc!

Mulțumesc!


Mulțumesc!
Sunt plin de recunoștință, pentru tot ce Sunt.
MULȚUMESC!
Uită-te în inima mea și vei vedea iubirea
MULȚUMESC!
Am trecut dintr-un vis al coșmarului într-unul al fericirii, dar tot vis este.
Această claritate a minții, revenirea amintirii a cine Sunt, declicul, flash-ul sau orice alt cuvânt ...
a reapărut clar în fața/interiorul/conștiința mea după citirea/asimilarea/reamintirea cuvintelor din Curs de Miracole - Vindecarea visului - "Eroul" visului.
Fragment:

"Râzând cu blândețe, Spiritul Sfânt percepe cauza și nu Se uită la efecte. Cum altfel ar putea corecta greșeala ta, care ai scăpat cauza din vedere - cu desăvârșire? Te roagă să Îi aduci fiece efect îngrozitor, să îi priviți cauza prostească împreună și să râzi un pic cu El. Tu judeci niște efecte, dar El le-a judecat cauza. Și prin judecata Lui, efectele sunt înlăturate. Poate vii plin de lacrimi. Dar auzi cum îți spune: "Fratele meu, Fiu sfânt al lui Dumnezeu, privește-ți visul deșert, în care s-a putut petrece așa ceva." Și vei părăsi clipa sfântă în hohote de râs - ale tale și ale fratelui tău, laolaltă cu ale Sale.
Secretul mântuirii este următorul: tu ți le faci singur pe toate."

Mulțumesc!
Să exprim în cuvinte starea, claritatea, înțelegerea avută în această clipă sfântă, mintea mea nu poate, nu am cuvinte, nu îmi vine...
Sunt Mulțumesc, Sunt Iubirea, Sunt Recunoștința
Mulțumesc pentru acest vis
Minunat
Mulțumesc
Te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu