luni, 1 iulie 2013

Continuare ... Aleg

Eu aleg Manifestarea mea
Eu aleg Să fiu prezent
Eu aleg unde, când, locul și momentul
Eu aleg ce Să fiu
Eu aleg cum Să fiu
Eu Sunt tot ceea ce vreau și pot să fiu
Eu Sunt Iubire
Stau în liniște și Sunt
Simt iubire, pace, libertate
În practica vieții, în acest minunat tumult, curgere a fluviului numit Viața, sunt precum Viața: calm, liniștit, trist, vesel, agitat, plin de idei, de ambiții, fără nici o idee și fără nici un scop. Sunt parte din și tot fluviul Viața. EU Sunt cel care se bucură de toate aceste experiențe, cel nemișcat în agitație.
Este minunat.
Din nou vocea iubirii si a libertății preia controlul în capul meu.
"Te iubesc" cititorule, omule, ființe, plante, minerale, univers, Eu.
"Sunt Libertate" asa cum suntem toți.
Astăzi eu aleg ploaia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu