vineri, 7 iunie 2013

GÂNDUL

Imaginează-ți, crede, fă-o:

Lipesc acum un Gănd pe suprafața Soarelui:
 - Lumina Ta mă încarcă cu iubire, îmi menține trupul sănătos și tânăr veșnic!
Lipesc acum un Gând pe fața Lunii:
 - Tu mă umpli de înțelepciune și înțelegere a tot ce este. Eu sunt suflet, eu sunt spirit, eu sunt dintotdeauna.
Lipesc acum un Gând pe fiecare Stea:
- Te iubesc! Mulțumesc! Te iubesc! Mulțumesc!
Trimit un Gând norilor și vântului:
- Vă mulțumesc că mă-nvățați să zbor! Să meditez! Sunt liber și fericire!
Trimit un Gând Mamei Pământ:
- Te iubesc! Nivelul tău vibrațional crește împreună cu al meu și împreună ne ridicăm vibrația, cu fiecare respirație, cu fiecare bătaie a inimii.
Trimit un Gând lui Dumnezeu:
- Te recunosc în mine. Eu sunt Tu și Tu ești Eu! Te iubesc și Mă iubesc! Mulțumesc! 
Gând Sinelui:
- Te recunosc în mine. Eu sunt Dumnezeu! Viața este propria mea Creație în Marea Creație a Tot Ceea Ce Este. Iubesc Viața!
Gând Ființelor de Lumină:
- Veniți! Apropiați-vă! Sunt Nelimitat! Suntem împreună în Unul! Luminăm Creația!
Gând Vouă:
- Eu sunt Gândul și cel din spatele lui. Împreună suntem Unul. Sunt un mic vârf de ac de lumină, sunt grandios, măreț, strălucitor! 

Pace și Iubire!

P.S. Fiecare e liber să pună ce gând îl bucură cel mai mult acolo unde crede că e cel mai bine pentru fiecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu