duminică, 14 aprilie 2013

Iubeste Lumea

Azi mă iubesc cu adevărat
Azi iubesc  lumea
Azi iubesc pietrele
Azi iubesc plantele
Azi iubesc animalele
Azi iubesc oamenii
Azi mă iubesc cu adevărat
Mă bucur de Viață
Sunt plin cu Viață
Suntem în minunatul parc Dumnezeu
Cu toții
Pietre, plante, animale, oameni
Care mai mici, care mai mari
Dar cine stă să judece care-i mare, care-i mic
Toți suntem la fel
Suntem Iubire
Iubire în manifestare, în toate celulele și în toți atomii din fiecare
Dansul iubirii dintre electron, proton și neutron
Te uiți, vezi și te umpli de bucurie
Îl vezi pe Dumnezeu cum îți zâmbește de oriunde
E cel mai minunat parc
Cei mici, puri, plini de curaj și de joacă-bucurie
E parcul lor, special făcut pentru ei, ar sta aici o veșnicie
Plini de bucurie, joacă, viață
Cei mari se uită plini de bucurie la cei mici și sunt plini de iubire
Cei și mai mari se uită la toți și sunt plini de iubire
Toți se scaldă în iubire, toți dansează o Iubire
Dumnezeu zâmbește în toți și tuturor
Azi știu ca sunt în parc... a doua oară
Simt pietrele cum mă iubesc
Simt plantele cum mă iubesc
Simt animalele cum mă iubesc
Simt oamenii cum mă iubesc
Azi sunt  Iubire
Azi mă iubesc cu adevărat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu