vineri, 5 aprilie 2013

Integrarea Iubirii

Luni, marți, miercuri, joi
În ultimele zile simt o "emoție" care apare în trup în zona inimii, apoi coboară în stomac, mai jos spre buric, iar urcă și se tot plimbă.
Ieri am înțeles că nu este altceva decât energia iubirii care se integrează în trup, în fiecare celulă, de parcă, fiecare celulă a mea se umple cu lumină și conștientizează că este Iubire, că se iubește pe sine ca o celulă perfectă ce este și că iubește și toate celulele din jurul ei și că este iubită și primește iubire de la toate celelalte.
Inițial aceste "emoții" apăreau ca senzații în trup doar în jurul zonei celui de-al treilea ochi, după care au coborât în zona inimii, ca acum să am aceste trăiri.
Eu mulțumesc și accept totul, conștient fiind de măreția planului divin.
Această conștiință se reflectă în tot ceea ce manifest pe toate planurile a ceea ce sunt.
Câteodată pare ca o muncă asiduă, câteodată vine pur și simplu, dar în esență totul este minunat, plin de bucuria vieții.
Conștientizez cum toate aceste trăiri interioare din această săptămână îmi arată calea și o face accesibilă pentru copilul din mine care se joacă și începe să crească să devină adultul care poate trece linia de sosire.
Iubire, bucurie, pace
Aceste trei stări le regăsesc de fiecare dată când EU SUNT.
Câmpul de iubire în/pe/din care exist este creat de sufletul de lângă mine.
Suntem două celule care se caută, se găsesc, se iubesc.  
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu