marți, 22 ianuarie 2013

Bucurie, Iubire, Pace

    In fiecare zi o noua revelatie, in fiecare ora un nou semn( o noua revelatie), in fiecare minut o noua revelatie, in fiecare secunda simt bucuria ca exist, ca sunt EU SUNT, bucuria, viata, iubirea.
Toate aceste revelatii sunt bucurii; de fapt, in sinea mea stiu ca toate sunt aici si acolo si pretutindeni si inauntrul meu. Doar ca nu am avut "ochi" sa vad pana acum. Iar inima mi se deschide in fiecare clipa mai mult si mai mult, iar cand credeam ca am ajuns undeva, constat ca sunt tot la inceput si ca mai sunt multe, foarte multe lucruri frumoase care ma asteapta sa le descopar. Toate aceste lucruri vorbesc despre iubire, despre Dumnezeu, despre infinit. Totul este bucurie si totul se intampla acum. Suntem copiii fericiti ai Luminii si lumina este in noi si se manifesta prin noi ACUM. Fericirea se intampla ACUM.
Pot incepe sa transcriu aici franturi din ceea ce citesc, din ceea ce imi sporeste caldura si lumina din inima, pentru ca sunt PACE, IUBIRE si LUMINA. Am totul si in acelasi timp nu am nimic. Daruiesc tot ce am si stiu ca primesc tot ce imi trebuie.
"Daruind lumina pe care nu o ai, o vei dobandi si tu."
Te iubesc! Multumesc! Imi pare rau! Te rog sa ma ierti! Te iubesc! Multumesc!
Doamne Dumnezeul meu miluieste-ma pe mine!
Tinta mea este Dumnezeu!
Doamne Isuse Hristoase miluieste-ma pe mine!

Ii iubesc pe toti din jurul meu. Lucrez asupra controlului trupului, mintii. Toata lumea materiala ne este data tocmai pentru bucurie si pentru a ne juca precum copiii cu tot ce este material, astfel constientizand si mai mult pe dumnezeu cel prezent in toate.
Stiu ca toate fiintele de lumina, ingeri, arhangheli se bucura pentru mine, canta pentru mine, ma sprijina in tot ceea ce fac.
Multumesc! Te iubesc!

Inlauntrul meu, in inima mea, in adancul sufletului meu este pusa samanta lui Dumnezeu, Viata. Acolo este toata linistea si pacea si fericirea si iubirea. Acolo este totul si de acolo pleaca totul. Trebuie sa lasam ca aceasta samanta sa incolteasca si sa creasca precum cei mai inalti arbori si chiar mai mult.
Sa fim constienti de puterea copacului si de radacinile pe care le are cu cat e mai mare. Astfel, cu cat cresc mai mult cu atat ma cobor mai mult. O, Doamne, da-mi toata intelegerea, intelepciunea, sa vad lucrurile asa cum sunt, sa exprim numai iubire, pace, bucurie dinauntrul meu in afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu